Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2010 11:10 - ден втори
Автор: nevi73 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 500 Коментари: 1 Гласове:
2



 От ден първи изминаха и аз не знам колко дни. Ама така е с бебе. Дните се преплитат в еднит, разделен на 3 часови пояси, времето в което поставям малкият на цицка.
Чета тук, какви интересни неща се случват на хората - в по-голямата си част трагикомични, ама така съм зажадняла нещо да ме изкара от летаргията, в която съм изпаднала. Ама предполагам скоро ще се срешна с апсурдизма в нашата държава, при срещата със социалната служба. Направо се чувствам като просяк, подавайки молба за отпускане на еднократна помощ за раждане на дете. Ама парите са си мои и се налага да преглътна гордоста си и едва ли не с благодарност към владетелите на нашите съдби да взема 200 лв., полагащи се за 3-то дете. Сумата е още по-апсурдна, като се има в предвит, че за 1-во се полагат 250 лв., за 2-ро 600лв. Как съм се прекарала с това раждане...даже държавата ми го набива в тиквата. Къде в тази криза си тръгнала да раждаш. Да ама аз винаги съм била срещу течението и главата ми е дебела - може би, за това са виновни родителите ми. Как може врачанец и македонка да се възпроизвеждат, това трябва да се забрани със закон.
Остави това, че трябва да се правя на маймуна за 200 лв., ами ми искат и докубент за родство...демек да докажа, че децата са мои. Че на кого са бе, то и в актовете им пише, че майката съм аз, ама що да не платим една таксичка в съответното кметство и така да подпомогнем бюджета на общината. Че кмета от няколко години ни е купил палми, които да радват окото на туриста (той, туриста ако искаше да гледа палми нямаше да идва във Варна - кога по родните ни земи е имало палми. поне в историята не съм срещала данни, за такава растителност.), а издръжката им е скъпа.  Може тази година и по една маймуна да вземе да завърже на тях и да назначи по един циганин (пардон - ром) да свири на цигулка, за да е по-забавно на туриста. Поне ще знам къде е инвистирана моята таксичка.
Знам, че мисленето ми е много закостеняло и не мога да вникна в инвестиционите планове на господин кмета (повече палми - повече туристи), ама ми се искаше да се инвистира и в някоя детска градина, че май от опашката за помощ за раждане (така и така държавата ми дава глътка допинг), да се наредя и пред детската градина и когато му дойде време ще бъда първа в списъка. Ако и на друг не му е дошла тази идея...но българина е хитър и сигурно има такива подали заявления преди да родят.


Тагове:   ден,


Гласувай:
2




1. krassko - Хич да не ти пука :)
05.05.2010 11:30
Трябва да бъдеш пробивна и нахална иначе няма оцеляване.
А битката с различните служби тепърва ти предстои, с ти деца имаш права за доста неща, но... трябва да висиш по разни гишета и да ги "извоюваш" от чиновниците, които те посрещат с :"Точно сега ли намерихте да дойдете?"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nevi73
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10957
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930